Reactie binnen 24 uur service@meubelbeslagcenter.nl
Werkdagen van 09:00 - 12:00 +31(0)497-337731
Stuur ons een bericht Facebook
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen kan heel simpel via onze website. Nadat u producten in het winkelwagentje heeft geplaatst kunt u direct registreren en deze bestellen. U ontvangt van ons een orderbevestiging. Zodra wij het product verstuurd hebben ontvangt u van ons een email...
Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling
Voor wijzigingen of annuleringen kunt u contact met ons opnemen. 
Advies en hulp bij kiezen
We streven ernaar om zoveel mogelijk informatie te vermelden bij onze producten op de website om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u er desondanks toch nog niet uitkomen kunt altijd contact met ons opnemen. Bij voorkeur per e-mail via service...
Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Dat is mogelijk mits je hier van tevoren een dag en tijdstip voor afspreekt. Je kunt ons vinden op Meerheide 60 te Eersel.
Kan ik een product zelf komen bekijken?
Wanneer je er via de website echt niet uitkomt en een product zelf wil bekijken kun je op afspraak even langskomen. Aangezien wij een webwinkel zijn ligt hier niet onze voorkeur.
Kan ik achteraf betalen?
Jazeker, wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen via Klarna.
View all
Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Ideal Mastercard, Visa, American Express, Maestro Achteraf betalen met Klarna Paypal Bancontact KBC Belfius Of bij weigering van het betaalsysteem op verzoek per factuur via het rekeningnummer: The Happy Company IBAN NL84INGB0007880437BIC...
Kan ik achteraf betalen?
Jazeker, wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen via Klarna.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per e-mail. Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kan je facturen ook downloaden in je besteloverzicht. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden...
Is de betaling veilig?
Ja. zodra je gaat afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgt niemand de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding.
Is je betaling mislukt of geweigerd
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er een storing optreedt in het betaalsysteem. In dat geval kun je het best even contact met ons opnemen. Telefonisch of per e-mail. Wij bieden je dan de mogelijkheid om de factuur per bankoverschrijving te...
Hoe werkt een retourbetaling?
Wij doen ons best om je tevreden te stellen maar er zijn altijd redenen waarom een product niet naar wens is. Je ontvangt dan na ontvangst van je retourzending binnen 7 werkdagen het geld weer op je rekening.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Nadat wij je retourzending hebben ontvangen zal je binnen 7 werkdagen het geld weer op je rekening hebben staan.
View all
Verzenden
Wie is onze vervoerder?
Wij maken gebruik van de diensten van DPD voor Nederland en België.
Hoe gaat de verzending?
We verzenden alle bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15:00 uur op dezelfde dag. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 15:00 en in het weekend worden op maandag verzonden. DPD levert binnen Nederland in 97% van de gevallen de volgende werkdag en...
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn zowel voor Nederland als voor België € 5,95.
View all
Levering
Wat te doen als mijn pakket niet wordt bezorgd?
De Track & Trace code van het pakket Check je track en trace gegevens. Deze krijg je met de verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven. Het bezorgadres Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld...
Deel van de bestelling niet ontvangen?
Het is te begrijpen dat dit tot verwarring leidt. Soms wordt een bestelling te zwaar en verpakken wij in meerdere dozen. Het wil wel eens voorkomen dat er een doos achterblijft op het depot en het een dag later wordt bezorgd. Dit wordt ook weergegeven...
Waar is mijn pakket?
Je kunt de status de verzending van je bestelling volgen via de track & trace die je via e-mail krijgt toegestuurd. Het kan wel eens voorkomen dat een pakket niet wordt geleverd. Of dat je via de pakketdienst bericht krijgt dat het is afgeleverd...
Ik heb beschadigde producten ontvangen, wat nu?
Dit gaan we natuurlijk netjes voor je oplossen. Het is altijd handig om dit even per mail te laten weten. Indien mogelijk middels een foto of filmpje ter beoordeling.
View all
Retourneren
Zijn er kosten voor retournering?
Mocht je gebruik willen maken van het herroepingsrecht zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Wij nemen deze kosten voor onze rekening indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen...
Gebruik maken van herroepingsrecht?
Bij de aankoop van online producten heb je gedurende veertien werkdagen de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgaaf van reden te ontbinden (herroepingsrecht). Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Binnen deze termijn dien je ...
Product verpakken voor retour?
Onze producten zijn tijdens het vervoer nogal schade gevoelig daarom vragen wij u om bij retournering alle producten zorgvuldig beschermd te verpakken.
Retourstatus?
Zodra wij je retour hebben ontvangen krijg je een mailtje van ons dat je bestelling is ontvangen en wordt het bedrag door ons gecrediteerd.
Stappen voor het ruilen van onze producten
Graag een nieuwe bestelling plaatsen voor de gewenste producten en deze worden, mits voor 15:00 besteld, nog dezelfde dag verzonden Voor het terugsturen van de verkeerde producten gelden dezelfde stappen als voor het retourneren. Neem gerust contact...
View all